Põlvede või kaassõitja abi kasutamine on mõistagi lubamatu. Autot juhtides peaks juhid kasutama oma jalgu ainult siduri-, gaasi- või piduripedaali vajutamiseks, juhib tähelepanu Renault' autokool.

Autot juhtides peaksid juhid hoidma alati mõlemaid käsi roolil. Ainuke erand on lubatav siis, kui on vaja vahetada käike, kuid ka see toiming tuleks sooritada võimalikult kiiresti. Kui võimalik, siis ei tasuks käike vahetada kurvides või mägedes sõitmise ajal, sest sel ajal peaks kogu juhi tähelepanu olema suunatud rooli kindlalt käeshoidmisele ja auto kontrollimisele.

Käed peaksid asetsema roolirattal kujutletava kella numbrilaua "kümne ja kahe" ning "üheksa ja kolme" vahel. "Kõik ülejäänud käte asendid roolirattal on ebaõiged ja valedel harjumustel ei ole siinkohal õigustust, samuti ei loe juhtide selgitused, et teistes asendites on käte hoidmine mugavam. Mugavam ei tähenda, et see on ohutum," lisas Renault' liikluskooli õpetaja.

Samuti ei tohiks käsi hoida õlajoonest kõrgemal. Vastasel juhul võivad juhi käed kiiresti väsida ja manöövrite sooritamine on raskendatud. Juhiistme asend peaks võimaldama juhil istuda selliselt, et toetades selja kindlalt vastu istme seljatuge, ulatuks juhi randmed rooliratta ülaserva peale.