Superautomaailma valitseja Bugatti Veyroni kuningliku kuue all peitub teatavasti nelja turboga W16 monstrum. Ferrari kavatseb selle masina juhitavusele ja kiirusele järgi jõuda aga poole väiksema näitajaskonnaga, vahendab Autoexpress. Veyroni kõrval nimetatakse konkurendina ka spekulantide lemmikut Lamborghini Reventóni.

660 hj Enzost tuleb F70 kindlasti teravama juhitavusega, hobujõududelt küll mitte võimsam, ent see-eest väiksem, kergem ja ökonoomsem ning kokkuvõttes kiirem. 100 km/h saabub kindlasti kusagil kolme sekundi kandis ning tippkiirus jääb oodatavalt umbes 370 km/h piirile.

Turboajameid pole Ferrari oma sõidukite kapottide alla lubanud enam peale 1987. a. mudelit F40. Arendamisel võetakse arvesse ka 1,5 miljonit naela maksnud Ferrari FXX ehk üli-Enzo soetanud isikute näpunäiteid. Monstroosse Bugatti, oma aja sümboli ja tour de force'i kõrval peab tulevane F70 ennustama pigem tulevikku kui võtma senise aja ponnistused kimbuks kokku.

Enzo kaalub 1365 kg, F70 peaks oma filosoofialt hakkama põhinema 2007. a. näidatud ideeautol Mille Chili, mis tõlkes tähendab tuhat kilogrammi. McLareni uue F1-stiilis süsinikkiust kandmikuga MP4-12C valguses on Ferrari kergete superautode loomise võidujooksus maha jäämas ning F70 peab taas itaallased esirinda tõstma.

Ka F70 tiraaž jääb Enzoga sarnaselt 399 eksemplari peale. Ja iga rikas mats uue lipulaeva eest pappi välja käia ei saa. Ferrari need isikud ise välja, kes 2012. aastal miljoni euro eest müüki jõudva hüperauto omanikuks saada võivad.