Eesti Aasta Auto jõudis tänavu juubelini - seekordne võitja on konkursi ajaloo kümnes. Just meie maa tingimustele kõige paremini vastava sõiduki valis välja 19 Eesti autoajakirjanikust (eesti- ja venekeelne kirjutav ja elektrooniline meedia) koosnev žürii.

Eesti Aasta Auto 2010 esikuuik avaldati ETV otsesaates "Ringvaade" ning on järgmine: Škoda Yeti (101 punktiga), Opel Insignia (93), Volkswagen Golf (87), Renault Mégane (47), Mercedes-Benz E-klass (45) ja Toyota
Avensis (45). Yeti juures tasub esile tõsta viisi, millega praktiline, ruumikas, rahulik, mugav, kvaliteetne ja tagasihoidlik auto on ühtaegu sümpaatse identiteedi saanud. Eesti "ebateedel" astub Yeti kindlal sammul nagu lumeinimene liustikul.


Yetile andsid kõva lahingu Opel Insignia ja VW Golf ja ehkki ühtlaselt punkte teeninud Golf vajus tasapisi esikohakonkurentsist välja, hakkas Insignia vapralt vastu kuni lõpuni välja. Kui laekumata olid veel kahe žüriiliikme hinded, kahanes Škoda vahepeal juba enam kui 10 punktiliseks kasvanud edu vaid kolmele punktile. Pööret siiski ei tulnud ja koguni 9 žüriiliikme silmis esikohta väärinud Škoda Yeti edestas kuued maksimumpunktid teeninud Opel Insigniat lõpuks 8 silmaga. Kolmelt žüriiliikmelt maksimaalsed 7 punkti teeninud Golf oma 2005. a. esikohta korrata ei suutnud, leppides seekord III kohaga.

Eesti aasta auto valiti Tehnikamaailma eestvedamisel juba kümnendat korda. Ehkki esimene võitja - Peugeot 206 -  selgus veel rahvahääletuse põhjal, mindi alates teisest konkursist sama teed nagu mujal maailmas ning Renault Laguna hääletas esimeseks juba autoajakirjanikest koosnenud žürii. Säilinud on ka rahvahääletus, mille põhjal antakse välja Eesti Rahvaauto tiitlit.

Eesti Aasta Autod läbi aegade:

2001    Peugeot 206

2002    Renault Laguna

2003    Mazda6

2004    Honda Jazz

2005    VW Golf

2006    BMW 3.seeria

2007    Škoda Roomster

2008    Ford Mondeo

2009    Škoda Superb

2010    Škoda Yeti

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena