Tema sõnul eeldaks selline samm siiski sõltumatut riiklikku tootmist, kus masinate aluseks oleks 4-15 põhja ja mudelirivi ulatuks 16-20ni. "Ma ei välista, et Moskvitši järele nostalgitsevad inimesed saavad selle masina," märkis ta.

"Rääkides Tšaikast, siis see mark kuulub Gorki Autotehasele. Kui nad otsustavad taasluua selle brändi, siis miks mitte," lisas Rahmanov. "Autoajalugu kõneleb ju, et brändi taaselustada on lihtsam, kui alustada nullist," toonitas ta.

Lõpuks võiks märkida, et kui see plaan on tõesti tõeline, võiks Moskvitše, Tšaikasid ja miks mitte siis ka juba terve Nõukogude Liidu kogu autoajalugu tervikuna pidevalt tootmises hoida, kuna kindlasti on nostalgiahuvilisi ning taoline absurd sobib ka uue Venemaa renomeega kenasti kokku.