Tänapäeva mätta otsast vaadates ei kujuta küll ette, mis võis taolise erilise ja suure kabrioleti müügiedu takistada, ent 1980ndail oldi ses osas skeptilisemad ning M5 Cabrio jäigi ajalooks, vahendab Autocar. Müügihinnaks oli sel plaanitud umbes 50.000.- naela.

Kuigi M5, pole sel nelja ust, vaid kaks pikemat ning neli istekohta. Magusa masina esmaesitlus oli planeeritud 1989. a. Genfi autonäituseks, ent sellest loobutigi vaid nädal enne üritust ennast.

Põhjus, miks M5 Cabrio kätkist välja ei pääsenud oli kahtlus, et M5 Cabrio tekitab hoopis nõudlust tavalise 5. seeria kabrioleti vastu, mis hakkab jällegi vähendama rahaliselt ülieduka 3. seeria avaversiooni menu. Pilte kahjuks tegemata jäänud masinast näed
.