„See on BMW M5 CSL, mida me kunagi tootma ei hakka," sõnas M-divisjoni arengujuht Albert Biermann, vahendab Autocar. Tavalise M5 5.0 V10 kasvatati 5,5-liitriseks. Parema hingamise huvides juhitakse mootoriruumi õhku ka sealt, kus tavaliselt paikneb registreerimisnumber.

Võimsus peaks nüüd ulatuma umbes 580 hobujõuni. Käigukastiks on M3'lt laenatud ja tugevdatud 7-käiguline kahe siduriga automaat. Tavaline M5 kaalub 1830 kg, see CSL aga 50 kg vähem. Tagadiivanit pole enam üldse alles, esimesteks on aga süsinikplastist korvistmed.

Tavalisele M5'le loodetakse CSL'iga Nürburgringil kena 20 sekundiga pähe teha, samuti paraneb auto kiirendus. Nii et on ülimalt kahju, et see auto jääb vaid pidupäeva ainueksemplariks.