Toyota kohta on see auto tõeliselt massiivne ja esinduslik. Vanast mudelist Mark X erineb uuenduskuuri läbinud auto bamperite, tulede ja uue esivõre poolest. Hinnalt jääb uuenenud Mark X vahemikku 17.594.- kuni 28.091.- eurot, mida on BMW 5. seeriast selgelt vähem. Paljuski Lexuse tehnikal põhinev Mark X on tagaveoline nagu BMW.

Jõuallikaks on sel 314 hj 3,5-liitrine V6, mis pärineb Lexus GS350 ninast. Või siis Lexus IS250 kapoti alt näpatud ning veidi „maha rahustatud" 200 hj 2,5 V6, mis kiirendab 0-100 km/h 8,4 sekundiga ning tarbib keskmiselt 7,7 l/100 km. Käigukastiks on kuuekäiguline automaat. Masinat esitletakse kolmapäeval Tokyo autonäitusel.

Ühelt poolt on Mark X paberil justkui BMW rivaaliks sobiv, ent Lexuste rafineeritusest, stiilist ja tundlikkusest jääb juba selle prostalt lihtne salong maha, rääkimata vana Ameerika maanteelaeva meenutavast välimusest. Euroopas see masin müüki ei tule, küll aga Jaapanis ja mõnes Aasia riigis.