Autotootjad peaksid sotsiaalsetes võrgustikes aktiivsemad olema
MH Group Communications ja Forum Strategies&Communications selgitasid välja, et kõige kõvem käpp on end sotsiaalsetes võrgustikes reklaamima ja oma identiteeti selgitama BMW, vahendab Motor Authority. Aktiivsuselt teisel kohal on Porsche, selle järel Audi, Mercedes, Cadillac, Lexus, Acura, Infinity ja Lincoln.
Luksusautomargid tegelevad sotsmeedias peamiselt nelja valdkonnaga: brändipropaganda, müük ja pakkumised, lisavarustuse ja teeninduse alastele küsimustele vahetu vastamine ning uudised ja värskete mudelite lansseerimisega seonduv. Kõige popimad kanalid on YouTube ja Facebook, ent uuringu läbi viinud seltskond soovitab autotootjatel vaadata pilti sama laialt kui sotsiaalse meedia tarbijagi, kes tuulutab absoluutselt kõikidest kanalites ringi.
Hiirelegi selge, et sotsmeedia on aina kasvav jõud. Juba täna on see internetis populaarseima tegevuse ehk pronograafilise materjaliga tutvumise sujuvalt teisele kohale tõuganud, nii et sõidukite kauplemisega tegelevad ettevõtted peaksid otsustavalt koosolekuid korraldama hakkama.