Esmalt kõikvõimalikke lihtsaid asju nagu edukus, jõukus, stiilitunne, praktilisuse iharus, nostalgialembus, edevus jne. Kes ikka Porschega vastu sõidab, sel peab olema palju raha ning huvi sellest tulenevaid hüvesid nautida ning seda teistelegi näidata. Tagasihoidlikum rikkur oleks soetanud mõne diskreetsema võimsa Audi, BMW, vms, mille „tsiviilversioone" liigub tänaval sadu.

See on lihtne ja labane teave, mille peale tuleb igaüks. Forbes vahendab aga üht hiljutist uurimust, mis viidi läbi USAs. Selle tulemusena selgus kõikvõimalikku kentsakat nagu näiteks, et 13 % Chevy omanikest ei kasuta kunagi internetti. Honda soetanutest kobab sama moodi pimedas vaid 3 %.

Hondad on ühed neist autodest, mis sümboliseerivat praktilisust ja vastupidavust ning seega on selle uuringu järgi nende omanikud pragmaatilised ja hästi haritud. 70 % neist on ülikooliharidus Chevy 35 % ja Fordiga sõitjate 45 % vastu.

Eriti peen valik olevat Mini, mis viitab moodsale linnainimesele, kel raha probleemiks pole ning kes on ka ühtlasi eatu, kuna Mini klientideks võib olla nii rinnalaps kui vanavanaisa. Selles näevad kõik head välja. Rolls-Royce'i ja Bentley'ga on lugu lihtsam - selle omamiseks tuleb olla lihtsalt sigarikas ja kõik.