Tehaseseades pakub Audi viiesilindriline 340 hj, mis katapulteerib auto kiiruseni 96 km/h 4,6 sekundiga. Mida siis veel tahta? Avus annab 460 hj ja 640 Nm väänet. Selles on süüdi vabamalt hingav väljalase, modifitseeritud juhtaju ning võimsam turbolaadija.

Nüüd saabub 96 km/h pelga 3,8 sekundiga ning tippkiirus ulatub märgini 320 km/h. Sellised dünaamilised näitajad on omased pigem Audi enda superautole R8 V10 5,2 FSI, märgib Autoblog tabavalt.

Mattmusta masina alla kruvitud on 20-tollised mustad Sportec Mono veljed, mida katavad 255/30-20 Hankook S1 Evo rehvid. Vedrustus on loomulikult jäigem ning reguleeritav ning Avus TT-RS'i juhitavus tavamudelist veelgi parem. Avuse teenus maksab kenasti juba ilma hobujõude lisamata. 9.700.- euro eest saab veljed ja rehvid, vinüülvärvkate on 2000.- jne. Mootori järeleaitamise maksumuses lepitakse kliendiga ise kokku.