Suure tõenäosusega jõuavad Twitteri teemad ja trendid emba-kumba suurettevõtte otsimootorisse, vahendab All Things Digital.

Arutluse all on mitmed stsenaariumid, kuidas  ja kui palju saab Twiter raha oma 54 miljoni igakuise kasutaja poolt loodud miljardite sissekannete läbikammimise võimaluse eest.

Näiteks on arutluse all kava, mille kohaselt saab Twitter hakatuseks mõned miljonid dollarid ja seejärel osa otsitulemuste kõrval näidatud reklaamide tulust.

Sõlmitavad lepingud pole siiski eksklusiivsed, sest Twitter ei soovi end siduda suurettevõtetega ja nii on ilmselt tulevikus sarnaseid lepinguid võimalik sõlmida ülejäänud otsimootorite ning muude teenuste haldajatel.

Samuti on võimalik, et leping sõlmitakse nii MS-i kui Google’iga.

Kui Twitter sõlmib lepingu kummagi otsimootoriga (Google ja Bing), on see suur asi eelkõige Twitteri jaoks. Suurte otsimootorite musklid teevad Twitteri enda sisu leidmise ja haldamise lihtsamaks, mis suurendab plahvatuslikult Twitteri virtuaalset jalajälge.

Septembris kaasatud 100 miljoni dollarilise investeeringu järgi hinnatakse Twitteri väärtuseks ligikaudu miljard dollarit.