Mitsubishi uue nelikveo enesekindel pealkiri on järgmine: S-AWC ehk Super All Wheel Control. Sellesse juhib PX-MiEV'il väändemomendi stepslist laetav hübriidajam. 116 hj ja 125 Nm 1,6-liitrisele bensiinimootorile sekundeerib kaks elektrimootorit kummaski teljes, mis arendavad kokku 82 hj ja 200 Nm.

Keskmiseks kütusekuluks teatatakse 2 liitrit 100 kilomeetri peale ja masin on võimeline liikuma ka vaid elektrimootorite toel. Kasutusel on ka energiat koguvad pidurid. Kodusesse pistikusse ühendatud PX-MiEV'i saab häda korral muuta ka elektrijaamaks, mis hoopis koduse majapidamise jaoks voolu annab.

Kahekohaline i-MiEV Cargo baseerub elektrimikroautol i-MiEV ning selle eeliseks teatakse madala energiakulu kõrval ka veoruumi ülimalt pikk kohandamisvõimaluste loetelu. Kuubikukujulise parasiidina mõjuv kühm on lihtsalt puhtpraktilise kujuga ning näib i-MiEV'i kaarja ja voolava vormiga koosellu sunnituna.

i-MiEV Cargo on tagaveoline ning selle jõuallikaks on 64 hj ja 180 Nm arendav elektrimootor. Maksimaalseks sõidukauguseks pakutakse esialgu 160 km, millest peaks kesklinnas kiirete varustusvisiitide tegemiseks piisama küll.