CR-Z on kindlasti üks Tokyo autonäituse naelu. See on masin, mis on kättesaadavas hinnaklassis, kena vaadata ning tõenäoliselt ka mõnus sõita, säästlik ja popp hübriid pealegi. Kuu aja pärast näidatakse veel ideeauto nime kandvat, et sisuliselt juba järgmisel aastal seeriatootmisse mineva välimusega sõidukit.

2007. a. samuti Tokyos esmaesitletud kuuma kolmeukselise võlu on pigem jäiselt karge. Disainilt seob CR-Z tänase Insighti ja tolle 1980ndate legendaarse CRX'i kujustussuunad üpris atraktiivsesse kimpu.


Venivalt vinguva variaatorkasti asemel pakutakse 1,5-liitrise neljasilindrilise taltsutamiseks traditsioonilist kuuekäigulist manuaalkasti. Hübriidajamiks muudab sõiduki ikka elektrimootor ja liitiumioonakud.