Singer Vehicle Design asub USAs ning see Porsche 911 on firma esimene projekt. Tuliuue Porsche asemel on Singer võtnud doonoriks hoopis 1969-1989. a. toodetud pikema teljevahega 911, et enamikust tuunijaist hoopis unikaalsemat modernse retro rada pidi minna.

Vana auto rapitakse enne 21. sajandi sousti kastmist pesuväele ja võetakse siis ka need jalast ära. Alles jääb vaid katusejoon, A-piilar, teljevahe ja mõned ülekande kinnituskohad. Muud ei midagi. Kuigi auto on äratuntavalt oma esivanema moodi, pole sel tegelikult enam 1970ndate Porschedega rohkem ühist kui Terminaatoril inimesega.

Auto saab kunagisest klassikust kõvasti jäigem tänu ulatuslikele uutele keevistele ja mõnele uuele konstruktsioonielemendile, millest suur osa süsinikplastistki. Masina kogukaal jääb alla 1100 kg. Õhtu naelaks on aga loomulikult 993 pealt võetud õhkjahutusega 3,8-liitrine ridakuus, mis on saanud praktiliselt kõik uued liikuvad osad. 96 km/h saabub nüüd 3,9 sekundiga, hobujõude on kokku 425. Süsiniksiduriga käigukastis on kuus käiku.

Ka salongis pole kunagine retrohõng kuhugi kadunud, ent olemas on ka kõik kaasaja inimest teenindavad elektroonilised abimehed nagu navigatsioon, iPodi pistik, Bluetooth, konditsioneer jne. Nii et algul kahtlaselt laialivalguvana näiv Singer 911 on üks tõeliselt peen sõiduriist, mida saab ka otstarbekalt kasutada, kartmata, et vana masin uue tehnika all laiali laguneb.