Nano kukkus Tatal nii märgiline ja autoajaloos tähtsat positsiooni sihtiv toode välja, et vähemalt esialgu on see hakanud teenima oma ideega otse vastuolus olevat mõtet. Ratan Tata plaan oli Nano loomisel konstrueerida planeedi soodsaim neljarattaline sõiduk, et miljonid indialased ohtlike ja saastavate rollerite seljast turvalisse autokabiini tõsta.

Vähe sellest, et tehas ei jaksa tohutule nõudlusele vastu tulla, liiguvad ajakirja Drive andmeil ahjusoojad Nanod vaeste klientide käest massiliselt rikaste garaažidesse, kes hindavad Nano märgilist tähtsust ning esmaklientide loosimises osaleda ei saanud. Üks Mumbai autoärimees võrdles kogu olukorda isegi fetišismiga.

Näib, et taoline spekuleerimine aga alles võtab tuure üles. Nimetatud 100 000 autot  ehitatakse valmis alles järgmise aasta lõpuks ning juba täna on poole rohkem inimesi täiendavalt ostujärjekorras. Kohalik madal keskklass müüb praegu ostetud Nanosid 30 % kallimalt edasi. Mis siis veel aasta pärast rääkida - siis võib Nano suisa luksusauto hinda minna, kui Tata ei leia võimalust neid kiiresti oluliselt rohkem tiražeerima hakata.