V12 on küll tore asi, ent kipub muutuma luksuseks ka luksusautodes. Teisalt on tore, et Phantomi nina ja mass on ehitatud nii suure mootori mahutamiseks ja kandmiseks - nüüd on hea ja lihtne paigaldada autosse raskeid akusid, ilma limusiini kaalu või juhitavust kompromiteerimata, rääkis anonüümne rollsroislane Auto Expressile.

Sisepõlemismootoriga Phantom kaalub 2630 kg. Nii et enne elektrimootoriga versiooni, mis nii rasket autot küll väga kaugele vedada ei suuda, on tõenäoliselt oodata hübriidajamiga varustatud vaheetappi. Konkureeriv firma, Daimler, on juba oma S-klassi Mercedes-Benzi plug-in hübriidina demonstreerinud.

on juba esitletud, nii et miks mitte kasutada tehnoloogiat, mis juba olemas. Kindlasti mõlgutatakse mõtteid ka
'il debüteerinud 1,5-liitrise kolmesilindrilise turbodiisli osas. See oleks küll kena, kui Rollsi menüüs on nii V12 kui R3.