Järjestus koostati pidades silmas kogutoodangu keskmist heitmekogust. Euroopa värskeim esikümme näeb välja selline (sulgudes on 2007. a. näitaja):

1 - Fiat - 138 (142)

2 - PSA Peugeot-Citroën 139 (142)

3 - Renault 143 (147)

4 - Toyota 147 (150)

5 - Hyundai 149 (161)

6 - Ford 152 (163)

7 - GM 153 (157)

8 - Honda 154 (157)

9 - BMW 154 (172)

10 - Suzuki 156 (172)

Daimler oli 14, Audi aga omapärasel kombel veel esiviieteistkümne sekka ei sattunudki.

Ülaltoodud nimistu kinnitab, et maailma ja Euroopa Liidu poliitika läheb siiski efektiivset rada pidi: autotootjad on olnud sunnitud end kokku võtma ja CO2 heitmeid oluliselt vähendama. Karta on, et see tabel on alles päris suure languse algus. Ähvardatakse ju elektriautod juba mõne aasta jooksul seeriatootmisse võtta ning kümne aasta pärast on kindlasti oodata drastilisemaid muutusi transpordi tarbitava kütuse eelistustes.