Kia ametlikes infomaterjalides teatatakse, et uus Sorento rahuldab kõik Teie vajadused, mis puudutavad mugavust ja stiili. Promotekstil on täiesti õigus - Sorento ongi piisavalt stiilne, et mitte mõjuda pealetükkiva disainistatemendina ning ka piisavalt ruumikas ja eelmise põlvkonnaga võrreldes suisa premium-kvaliteediga salongimaterjalidega.

Eelmine Sorento oli ehitatud veel vana kooli kombel raamile ning osutus menukaks tänu hinnale ja väga heale maastikusuutlikkusele. Uus enam nii maapoiss pole, kuigi eks auto tõeline suutlikkus selgub alles novembris, mil esimesed Sorentod Eestisse jõuavad. Esmane mulje on autost väga hea ja seab lootuselati kõrgele.

Uue Sorento pardale mahub seitse inimest, neile tagab valgusküllasuse klaasist panoraamkatus. Kõigil reisijatel peaks ka senisest mugavam olema, kuna selle SUV'i vedrustus on eelkäijaga võrreldes algusest peale orienteeritud rohkem maanteelintidel kulgemisele.

Mootorivalikus on masinal 2,4-liitrine bensiinimootor ja uus 2,2-liitrine diisel, mis arendab 197 hj. Mõlemate jõuallikatega saab valida nii kuuekäigulise automaadi kui manuaali. Eest pehme jaapanipärase futurismi esindaja ja tagant ameerikalik Sorento on eelkäijaga võrreldes täiesti teise filosoofiaga auto ja landib seega ka juba jõukamaid ning soliidsemaid kundesid.