Kuidas tollest V12 mootorist täpselt nii metsik kogus väänet välja võeti, Brabus lõpuni lahti ei seleta. Et kosmoselaeva meenutav metslane vaos püsiks, varustati E-klass reguleeritava sportvedrustusega, uute stabilisaatorite ja võimsa pidurisüsteemiga. Eriseeria mustad 19-tollised veljed kannavad ees rehve mõõdus 255/35, taga aga 285/35.

Mis selle auto juures esimesena silma kargab, on kohati ülimalt omapärane disain. Väidetavalt aerodünaamika huvides on tagumiste rataste ette riputatud lamedad sirmid, mille mõju E-klassi elegantsele, tagasihoidlikult agressiivsele üldmuljele on nii rabav, et see hakkab peale piltide nägemist alles palju hiljem kohale jõudma. Uue kuju on saanud ka bamperid, küljesellikud jm keredetailid. Pakiruumiliuugil troonib spoiler.

100 km/h saabub sel suurel sedaanil vaid 3,7 sekundiga! 200 km/h alistub 9,9 sekundiga, 300 km/h 23,9 sekundiga. Elektrooniline tõke ei luba sel enam kui 350 km/h kihutada. Brabuse spetsialistid pakuvad, et 370 km/h ei tohiks muidu probleem olla.

Teatavaks tehti isegi keskmise kütusekulu näitaja ning see on 15,7 l/100 km. Süsihappegaasi emiteerib masin 372 g/km. Musta naha ja alcantaraga kaunistatud salongis tõstab toonust spidomeeter, mis ulatub 400 km/h'ni välja. Raha küsitakse Brabus E V12 eest 600.000.- eurot tükist ja kokku on plaanis toota vaid kümme taolist darthvaderlikku hirmutist.