Pakkuma hakatakse 2,2-liitrist i-DTEC mootorit, mis töötab juba Accordide peal. Selle 148 hj on 10 enam kui CR-V tänane analoogne jõuallikas pakub ning ühtlasi on see ka puhtam ning säästlikum. Diisli maksimaalset väänet 350 Nm saab taltsutada ka automaatkastiga.

Lisaks uutele veljekomplektidele on disainerid joonistanud autole ka uued bamperid ja modifitseerinud esivõret. Salongi pakutakse uusi materjale ja kõvemat audiosüsteem, mille võlud tulevad paremini välja tänu tõhusamale müraisolatsioonile.

Ka kõige lihtsamad ja odavamad CR-V mudelid saavad senisest rikkalikuma standardvarustuse. Paljude eestimaalastegi meelislinnamaasturi ametlik esitlus toimub Frankfurdis. Hindu ja laiemat tehnilist teavet ei avalda Honda aga enne aasta lõppu.