Portaal AOL autos võttis nö. löögi enda peale ning uuris välja, mis siis saab. Et iga mats seda omal käel lollist peast üritama ei peaks. Lootust oli, kuna D ja R vahel on ju vaid mõni sentimeeter ning kui auto veidi veereb, on taoline manööver ju täiesti võimalik.

Fordi ülekandeinsener Craig Renneker ei soovita taolist asja üldse ette võtta. Pealegi on kaasaegsetel automaatkastidel süsteem nimega Reverse Inhibit, mis lubab teinekord kangi küll R asendisse viia, ent auto ignoreerib käsku kuni selle kiirus on piisavalt nullilähedane.

Manuaalkastidelgi keelab füüsiline takistus kangi vähikäigu peale viimast. Hammasrattad hakkavad lihtsalt ragisema, sünkronisaatorid lähevad kuumaks ja käigukasti eluiga võib hetkega otsa saada.

Kuidas on aga vanade autodega, mil taoline elektroonika puudub? Elektroonilise Reverse Inhibit süsteemi asemel oli omal ajal kasutusel hüdrauliline. Kui aga ka seda pole ning tagurpidikäik õnnestub ikkagi sisse saada? Siis sureb mootor tõenäoliselt lihtsalt välja ning käigukast käitub justkui vabakäigu režiimil, selgitas Renneker.

Kui mõnel jõumehel õnnestub siiski kuidagi see tagurpidikäik lõpuks sisse lajatada nii, et see ka rakendub, siis tuleb seda teha kindlasti mõne suurema remonditöökoja ukse ees, kuna taolise naljaga puruneb kindlasti ülekandesüsteem täielikult. Nii et ei maksa proovida, vaid endiselt sellele ulakale teole üksnes mõelda.