Brittide seas toimunud uuringule tüüpiliselt tunti teiseks hästi Aston Martinit. Kolmandale kohale lükkus seega Lamborghini ja neljas oli Bugatti. Itaallaste kolmikvõidust oli vähe puudu, ent küllap oleks taolise globaalse küsitluse tulemused veidi teised.

Selles, et Ferrari planeedi paremini turundatud bränd on, ei ole lihtne kahtlema kippuda. Küllap on ka selle sõnaga kaunistatud T-särke jõudnud kaugetesse maadesse, kus kunagi lennukitelt kukkunud abipakkidest leitud Coca-Cola pühaks tunnistati.

Ferrari edu tuuma üks osa on kindlasti enam kui pool sajandit pikk F1 staaž. Igamehe passiivsesse mällu on perutav hobune end kinnistanud ka kõikvõimalike populaarsete filmide, seriaalide, muusikavideote jms. kaudu. Just Ferrari meenub esimesena, kui mõelda, millega võiksid liikuda nn. rikkad ja ilusad jne.

Tõepoolest - milline teine mark suudaks Ferrari ümber kujunenud müüdi suurusele ja kõikhõlmavusele konkurentsi pakkuda?