Tõenäoliselt kiireim luksussedaan selles päikesesüsteemis
Viimane oli kena CLS'i kupeesedaanist ehitatud metslane, mille kiirus kliendile üle andes piirati elektrooniliselt märgil 350 km/h. Tegelikult suutis G-Poweri tuunitud M5 veel paar km/h nobedamaltki liikuda. CLS'ist valmistati isegi Saksa politseile eriversioon.
Mercedes-Benz S600'l põhinev SV 12 R kasutab kahe turboga 6,3-liitrist V12 mootorit, mis arendab 750 hj ja 1350 Nm väänet. 100 km/h saabub nelja sekundiga ja 200 km/h 11,9 sekundiga. Minek peatub küll kiirusel 340 km/h, ent vaid tänu elektroonilisele piirikule. Rocketi tulemus on plaanis ka ametlikult lõhki sõita.
Brabus reklaamib oma autot kui planeedi kiireimat ja võimsaimat ratastel kontorit. Mis inimene ja mis äriga küll sellistel kiirustel suudaks tegeleda? Piksenoolena läbi autobahnide võrgustiku kulgevate kihutamiskärgatuste vahepeal jääb sellised masina omanikule lihtsalt rohkem aega probleemidega koha peal tegeleda.
Regulaarselt enam kui 300 km/h rauas ringi vuramiseks valmistati S-klassi kere ette uute bamperite, küljeseelikute, õhuvõtuavade, velgede, rehvide, pidurite jpm. Madallennumasina salongi pole jäänud paigaldamata ükski moodsa infotainment-tehnika element, alates kompuutritest kuni peene helisüsteemini välja.