Metsiku masina kaks keskset väljalasketoru on tohutud. Näib, et need on valmis hoopis mingeid aineid enesesse imema, mitte kasvuhoonegaasi ja tahma välja paiskama. Hullumeelses kostüümis autole sobiks X6 asemel nimeks pigem XXX6!

Päevatulede funktsiooni täidavad LEDid. Tänu küljeseelikutele on auto 60 mm tavapärasemast laiem. X6 langeval taguotsal ilutseb must antitiib, analoogne spoiler on kinnitatud ka tagaklaasi ülaossa. Maapinnaga tagavad kontakti metsikud 23-tollised veljed, rehvimõõdud on 315/25 R23.

Esmamuljele vastupidiselt pole Hamanni spetsialistid vaid välise tormilisuse peal väljas. 306 hj xDrive35i arendab nüüd 360 hj. Elektrooniline piirikivi tõsteti märgile 275 km/h. 235 hj diislist võeti välja 265 hj ja 600 Nm väänet.

Kõige võimsam mudel on xDrive50i, mis liigub tänu V8 500 hobujõule juba kuni 300 km/h. Ent ka see on elektrooniliselt piiratud. Lõpuks tasub mainida, et ka auto salong on võimalik lüüa XXX6 vaimus lõkendama.