Ida-Euroopasse orienteeritud Fluence'i mootorivalikusse kuulub seitse erinevat jõuallikat: 1,6-liitrine (110 hj) ja 2,0-liitrine (140 hj) bensiinimootor ning viis 1,5-liitrise töömahuga diiselmootorit (85-110 hj). Aastal 2011 lisandub mootorivalikusse ka elektrimootor.

Kõikide diiselmootoriga versioonide kolegaasi heitmekogused on kõigest 119 g/km ning kvalifitseeruvad Renault eco² keskkonnatähisele, millega märgistatakse autotootja kõige ökonoomsemad ja keskkonnasõbralikumad sõidukid.

Neljaukseline Fluence on 4620 mm pikk, 1809 mm lai, 1479 mm kõrge ja 2702 mm teljevahega. Auto pagasiruumi maht on 530 liitrit. Eestisse jõuab Fluence müügile 2010. aasta esimeses pooles. Türgisse, Rumeeniasse ja Venemaale aga juba novembris.

Masina disain toetub juba 2004. a. demonstreeritud ideeautole Fluence, mis kujutas endast päris sportlikku tegelast, tänasest tulemusest suhteliselt kaugele jäävat elustiilisõidukit. Uus sedaan Fluence on aga seniste soodsate sedaanide disainist - iseäranis kasvaja-pakiruumiga varustatud Thalia omast - tänuväärselt kaugel.