Partnervõrgu (P2P) baasil HD videolevi tehnoloogiat arendava ettevõtte Vuze tellimusel valminud uuringust selgub, et partnervõrkude kasutajad käivad võrreldes keskmise internetikasutajaga 34% rohkem kinos, ostavad 34% rohkem DVD-sid ja laenutavd 24% rohkem filme, vahendab AdvertisingAge.

Samuti on P2P võrkude kasutjate seas rohkem HD telerite omanikke ja neil on suurema tõenäosusega mõni kõrgresolutsiooniga pilti näitav DVD mängija.

Uuringu valim koostati 18 - 44 aastastest interntikasutajatest.

Magid'i analüütikud teevad uuringust järelduse, et P2P võrkude kasutajad ei ole ainult tasuta sisu peal väljas, vaid nad on traditsioonilise meediatööstuse jaoks olulised ja väärtuslikud kliendid.

Kuidas see lugu Sind tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena