30.08.2009, 12:10
Failivahetajad on meediatööstuse parimad kliendid
FOTO:
Reklaamituru analüüsimisega tegeleva ettevõtte Frank N Magid Associates poolt läbiviidud uuringust selgub, et failivahetusvõrkudest sisu alla tirivad inimesed kulutavad legaalsele sisule märgatavalt rohkem raha kui keskmine internetikasutaja.
Partnervõrgu (P2P) baasil HD videolevi tehnoloogiat arendava ettevõtte Vuze tellimusel valminud uuringust selgub, et partnervõrkude kasutajad käivad võrreldes keskmise internetikasutajaga 34% rohkem kinos, ostavad 34% rohkem DVD-sid ja laenutavd 24% rohkem filme, vahendab AdvertisingAge.
Samuti on P2P võrkude kasutjate seas rohkem HD telerite omanikke ja neil on suurema tõenäosusega mõni kõrgresolutsiooniga pilti näitav DVD mängija.
Uuringu valim koostati 18 - 44 aastastest interntikasutajatest.
Magid'i analüütikud teevad uuringust järelduse, et P2P võrkude kasutajad ei ole ainult tasuta sisu peal väljas, vaid nad on traditsioonilise meediatööstuse jaoks olulised ja väärtuslikud kliendid.