RCZ on auto, mida Peugeot'lt on oodatud juba aastakümneid. Särts ja võlu on hakanud selle margi sõidukeisse naasma alles viimasel ajal ning kuna sügisel ootab brändil ees suurem reorienteerimine, võib arvata, et emotsionaalsemaid mudeleid ning kvaliteetsemat disaini ja materjali hakkab Prantsusmaalt järgmisel dekaadil alles tulvama.

Kuigi auto esmaesitlus leiab aset kuu aja pärast Frankfurdi näitusel, läkitati Pariisist juba täna ametlikud pildid ja informatsioon RCZ kohta meediasse. RCZ on muu hulgas päris esimene Peugeot, mille nimi ei koosne nullist või nullidest eraldatud numbritest.

2+2 istmeskeemiga sportauto on vaid 1,36 m kõrgune. 2007. a. näidatud kontseptist on seeriamudelis alles väga palju, sh. kahe muhuga katus, mida saab tellida ka süsinikust valmistatuna. Esialgu on saadaval kolm jõuallikat. 1,6-liitrist THP 156 hj bensiiniturbomootorit pakutakse koos kuuekäigulise manuaali või automaadiga. 2.0 HDi FAP 163 hj diisel tuleb koos manuaaliga.

Võimsaim mootor on 1,6-liitrine 200 hj THP turbo, mis kiirendab sajani 7,6 sekundiga. Veljed on kas 18- või 19-tollised. Kevadel müügile jõudva RCZ salongis on väidetavalt kasutatud häid ja väga häid materjale, et autost ikka tõepoolest sellistele premium-klassi gerontidele nagu Audi TT mingilgi moel kandadele astujat oleks.

Tulekul ka hübriid

Viimaks teatas Peugeot ka plaanist esitleda Frankrurdis mudeli 3008 HYbrid4 kõrval ka RCZ HYbrid4 diiselelektrilist hübriidi. Esimene emiteerib süsihappegaasi nii vaid 99 g/km ja teine 95 g/km. Kütuseseääst on nii kuni 35 %. Lisaks avaneb meeldiv võimalus panna naftat põletav mootor vedama esimesi ning elektrimootorid tagumisi rattaid, muutes autod suisa nelikveoliseks.