779 Nm väänet on võimsa diiselmootori klassi näitaja, mis ei pane BMW ambitsioonikas avalduses kahtlema. Kõike on siin kõvasti. Kahe turboga varustatud 4,4-liitrise V8  kõrval on ka kaks elektrimootorit võimsustega 91 ja 86 hj.

Kõigi nende mootorite jõud suunatakse seitsmekäigulisse kaherežiimilisse käigukasti ning sealt edasi BMW xDrive nelikveo vahendusel kõigisse nelja rattasse. 100 km/h saabub umbes 5,5 sekundiga, tippkiirus on aga piiratud märgil 210 km/h.

Keskmine kütusekulu peaks sel ühtaegu šikil ja vulgaarsel sportmaasturikoljatil olema tavalise topeltturboga varustatud V8 X6 omast (mis on 12,8 l/100 km) 20 % madalam. Auto esmaesitlus materjalis toimub septembris Frankfurdi autonäitusel ning müüki loodetakse see üle maailma saada juba selle aasta viimases kvartalis.