Praegune, 2005. aastast pärinev E90 3. seeria ei tohiks küll ühtegi autosõpra rõõmustada, kuna see on disainilt veidra ja tömbi olemisega, lisaks sellele heidetakse ette kitsust tagaistmel jpm. Järgmine kolmas hakkab aga kindlasti sarnanema ideeautol CS nähtud julgetele joontele. Proportsioonid jäävad sel ehk samaks, ent jalakäijate ohutuse huvides kõrgemaks projekteeritud kapott dikteerib autole uue näo ning kõrgema õlajoone. Eks kokkuvõttes peab ka uus kolmas meenutama pisut margi lipulaeva 7. seeria vaimu.

Kolme aasta pärast saabuv kolmene viib BMW säästliku EfficientDynamics programmi täiesti uuele tasemele. Küllap saabuvad ka sellesse autoklassi X6 ja 7. seeria kapoti all debüteerinud hübriidseadmeid, ent eelkõige võib oodata 150-170 hj arendavaid kolme (!) silindri ja ühe turboga varustatud 1,5-liitriseid bensiini- ning diiselmootoreid. Käigukastiks kinnitatakse nende külge ultraökonoomne 8-astmeline automaatkast ja ongi unistuste kombinatsioon käes.

Kindlasti võtab auto ka tänu alumiiniumi jt. kergete ning keeruliste materjalide kasutamisele märgatavalt kaalust alla, mis mõjub kütusekulule veelgi paremini. Kasutusse juurutamisse on oodata ka rattakoobastest mööduvaid iile sujuvalt üle juhtivaid õhukardinaid, mis lahendavad elegantselt seni iga ratta kohal kõvasti aerodünaamikat pärssinud keeriste tekke.

Kõige varemalt on uut kolmandat seeriat oodata prototüübina 2011. a. Pariisi autonäitusele. BMW on teatanud ka ametlikult (peaaegu mööndes nii oma kerget altminekut E90 perekonnaga), et firmal on plaanis 3. seeria kontseptsioon kui selline enda jaoks täielikult ümber mõelda. Silmapiiril terendab luksuslik ja sportlik väike pereauto ja miks mitte siis juba täielikult elektriline, nagu eile veebi libastunud
.