Korea kummitootja Kumho ideeauto Fortis saab energiat liitiumioonakudelt. Iseäranis tore on aga, et auto kerepaneelid on valmistatud utiliseeritud autoratastest loodud uuest materjalist. Need lühtrite moodi püstised esilaternad olevat aga inspireeritud Korea traditsioonilistest klaasskulptuuridest.

Praktilistest ja sümboolsetest taaskasutusmõtetest kantud kookoni all paikneb standardsetest moodulitest konstrueeritud kandmik, mille küljes on iga ratta tarvis 100 hj elektrimootor. Nii saab auto veoskeemi läbi juhtarvuti vastavalt maastikule ja teekattele lõpmatuseni konfigureerida.

Mis Fortise juures kõige lahedam, on loomulikult selle intelligentsed rehvid. Maastikule suundudes muutuvad need päris pehmeiks - suur osa õhku lastakse välja ning kummimaterjalist paljanduvad seepeale erilised metallnagad, mis pehme teekattega haakumist märgatavalt parandavad. Asfaltkattele naastes kõvastuvad rattad taas, peites muidu sädemeid lööma hakkavad küünised enesesse.

Pressiteates kiidab Kumho eriliselt Fortise loonud Rob Doltonit, kes on nende andmeil maailma ainus täiskohaga vaid ühe rehvitootja juures töötav autodisainer. Ühele teemale keskendumise pungad paistavad Fortises igal juhul kenasti välja.