Uus RX450h on täiustatud hübriidajamisüsteemi 3,5-liitrise V6 mootoriga, mis kasutab väga säästlikku Atkinsoni tsüklit. Süsteemi koguvõimsus on nüüd 299 hj, mis on 27 hj suurem kui praegusel RX-i põlvkonnal.

Heitsoojuse taaskasutussüsteem vähendab mootori soojenemisaega ning võimaldab bensiinimootori kütuse säästmiseks varem ja pikemaks ajaks välja lülitada. Heitgaaside tagastussüsteem vähendab kütusekulu, vähendades mootori survekadusid. Kõik see annab autole kombineeritud kütusekulu 6,3 liitrit 100 km kohta (mis on 22% vähem võrreldes eelmise mudeliga); 6,6 l/100 km linnas ja 6,0 l/100 km maanteel ning luksuslike linnamaasturite seas maailma madalaima CO2 taseme 148 g/km (peaaegu veerandi jagu vähem võrreldes eelmise mudeliga).

Kõikidel uutel RX-i mudelitel on oma klassis juhtivalt kümme standardturvapatja, kaasa arvatud külgmised kardinturvapadjad, esiistmete külgturvapadjad, tagumised külgturvapadjad (äärmistele istekohtadele) ning põlveturvapadjad juhile ja kõrvalistujale. Kurvi sisenemisel hindab adaptiivne esivalgustuse süsteem (AFS) sõiduki kiiruse ja rehvide nurga alusel sõiduki asukohta kolme sekundi pärast ning reguleerib vastavalt esitulede valgusvihu suunda. Valikuline kokkupõrget ennetav ohutussüsteem (PCS) isekohanduva püsikiirusehoidjaga (ACC) kasutab millimeeterlaineradarit, et mõõta ja säilitada eelnevalt määratud vahemaad, mida hoida eessõitva autoga.

RX 450h hübriidi eristab RX350'st iseloomulik iluvõre, hübriidi logo ja sinised Lexuse logode, esipõrkeraud, spetsiaalsed 19-tollised valuveljed, siniseks toonitud esi- ja tagatuled ning LED-esituled.

RX450h hinnad algavad 899.900.- kroonist. Uus RX on saadaval viie varustustasemega. Keskmise varustustasemega Executive mudelil hinnaga 993.600.- krooni on lai varustustase, mille juurde kuuluvad näiteks nahksisustus, elektriliselt reguleeritav mälufunktsiooniga esiiste, võtmeta sissepääsusüsteem, vihmaandurid, püsikiiruse hoidja, kliimaseade, LED esi-, taga- ja pidurituled, adaptiivne esivalgustuse süsteem (AFS), 12 kõlariga esmaklassiline helisüsteem, 8-tollise LCD-ekraaniga kõvakettaga navigatsioonisüsteem, ainulaadne häälkäskluste tuvastussüsteem ja parkimisandurid, Remote Touch osutusseadis, võtmeta sisenemis- ja käivitussüsteem, 19- tollised valuveljed, elektriline tagaluuk, puit inkrustatsioonpakett ja rooliratta juhtseadised ning VDIM (sõiduki juhtimise süsteem, mis ennetab sõiduki juhitavuse kaotamise võimalust peaaegu mistahes suunas).

Kõrgema varustustasemega kaasneb ka õhkvedrustus, millega saab sõiduki kõrgust, ning seega ka sõidumugavust, reguleerida; Mark Levinson 7.1 Surround® 15 kõlariga ringhelisüsteem; kokkupõrget ennetav ohutussüsteem isekohanduva püsikiirusehoidjaga; külgvaatekaamera ning esiistmete ventilatsioon.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena