16 aastat Porschet juhtinud Wiedeking oli Euroopa suurimas autotootjas Volkswagenis enamusosaluse ehk 51 % aktsiate omandamise plaani peamine arhitekt. Strateegiline tegevus algas juba 2005. a., mil Porsche asus järkjärgult oma võimu Volkswagenis suurendama.

Kogu selle tegevuse tulemusena tekkis 10 miljardi euro suurune võlg, mille kustutamiseks tulebki nüüd Porsche sportautotootmise üksus Volkswagenile maha müüa. Nõukogu otsustas ka, et lähiajal tuleb kiiresti tekitada oma 5 miljardit eurot erainvestoreilt, pidades peamiselt silmas üht investeerimisfirmat Kataris.

Vastuolulise ja tülikiskuva figuurina pole Wiedekingil enam uues VW-Porsche liidus kohta. Mehe aastapalk võrdus 0,9 %'ga firma maksudeeelsest kasumist, mis tähendas umbes 77 miljonit eurot.

Samas, kui Wiedeking 1993. a. Porsche juhi koha noore mehena vastu võttis, seisis ta silmitsi pankrotikuristiku äärel kõikuva ettevõttega, millest ta ometi suutis kujundada maailma kõige kasumlikuma autotööstuse. Müts maha sule sappa saanu ees!