Käesoleva nädala alguses avaldas Google YouTube’i Biz blogis sissekande, milles lükkab ümber YouTube’i kohta käivad viis levinumat müüti, vahendab Silicon Alley Insider.

Müüt 1: YouTube on piiratud kasutajate poolt loodud lühivormidega.

Google’i vastus: Režissööri Wayne Wang’i filmi “The Princess of Nebraska” maailma esilinastust vaadati esimese 48 tunni jooksul üle 165 000 korra, mis on võrreldav 15. kohaga Hollywoodi kinokülastuste edetabelis.

Müüt 2: YouTube’i videod on sandi kvaliteediga.

Google’i vastus: meie keskkonnas on rohkem HD sisu kui ühelgi teisel videoleheküljel.

Müüt 3: liiklus, kasv ja üleslaadimiste arv viivad rohkem raha välja kui keskkond teenib

Google’i vastus: eelduste kohaselt me teenime 120 kuni 500 miljonit dollarit ja meie kulud on ligikaudu samas vahemikus, siis on loomulik, et inimesed võivad võtta sealt suvalise numbri ja sellega illustreerida oma teooriaid meie äri kohta. Tõde on selles, et me oleme algusest peale oma infrastruktuuri ise ehitanud ja see tähendab, et arvutitööstuse tulemuslikust hindavad standardmudelid ja nendes kasutatud hinnad on meie puhul liiga kõrged. Me oleme punktis, kus igasugune kasv on meie jaoks ainult hea.

Müüt 4: Reklaamiandjad kardavad YouTube’i.

Google’i vastus: Ad Age’i top 100 reklaamiandjast reklaamis end 2008. aastal YouTube’is üle 70 protsendi. Reklaamiandjad tahavad oma reklaamide esitamise üle kontrolli ja nii me arendame tööriistu ja erinevaid tooteid, mis annavad reklaamiandjatele rohkem võimalusi kontrollida, kus nende reklaamid välja ilmuvad.

Müüt 5: YouTube teenib ainult 3 — 5 protsendi keskkonnas oleva sisu pealt.

Google’i vastus: see statistika on vananenud ja vale. Möödunud aastal kolmekordistus nende videote osakaal, mille pealt me raha teenime, samuti suureneb kogu aeg meie partnerite poolt toodetud videosisu maht.