2008. a. alguses välja kuulutatud Nano on maailmas aina rohkem populaarsust kogunud, kuigi sõitnud on sellega veel üpris vähesed. Auto idee on tõsta arengumaades ja eriti Indias endas madalal elujärjel olev rahvas ohtlike kaherattaliste seljast turvalisematesse neljarattalistesse mootorsõidukitesse.

Nano keskmine kütusekulu on 4,2 l/100 km ning süsihappeväljalase 101 g/km. Hiljuti läbis Nano esimesed kokkupõrketestid ka Euroopas, nii et ka siia on taolist putukat oodata, kuigi mitte päris nii soodsalt, kui hr. Vichare selle kätte sai. Tata plaanib Nano kunagi isegi USAs müüma hakata, aga eks aeg näitab.


Vaata ka videot, kus maailma soodsaima autoga sõidab ringi sellest eneselegi üllatavalt vaimustuses olev eurooplane, väljaande Autocar toimetaja.