Deutsche Bank'i analüütiku Brian Modoffi hinnangul on teenivad Apple ja RIM kahepeale 35 protsenti terve tööstusharu tegevuskasumist, vaatama sellele, et nende päralt oli 2008. aastal kõigist maailmas müüdud mobiiltelefonidest vaid kolm protsenti. Kui see number mõlema ettevõtte vahel laiali lüüa, siis Apple viis koju 20 ja RIM 15 protsenti mobiilituru kogukasumist. Samuti erinevalt suurest osast ülejäänud telefonitootjatest, kasvab Apple'i ja RIM'i turuosa 2009. aastalgi, mis ühikutes jõuab viie protssendini ja tegevuskasumi koha pealt 58 protsendini, vahendab Ars Technica.

Võrdluseks on DB hinnangul Nokia turuosa 46 protsenti ja kasumist "ainult" 55 protsenti. Motorola teenib 2009. aastal vaatamata oma 10 protsendisele turuosale negatiivset kasumit ja Samsungi päralt on müüdud telefonide arvu koha pealt pisut üle 20 protsendine turuosa ja 15 protsenti kogu tegevuskasumist.

iPhone ostavad omale teadlikud tarbijad, kes hindavad seadme rikkaliku rakendustekogu ja taskumeediaseadme võimalusi ning RIM'i BlackBerry telefonid on ameerikamaal konkurentsitult populaarseimad äriinimeste telefonid.

Seni ei ole nimetatud kahe telefonimargi positsioone ohustanud ei Windows Mobile operatsioonisüsteemiga seadmed, Palm Pre ega Android.  

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena