Bordeaux’ tagatuled on horisontaalsed hobuserauakujulised sõõrid. Keset katust — õigenimi tagaklaasi poolitavat nostalgilisromantilist piilarit — särab vastukaaluks täiesti vertikaalne pidurituli otsekui stiliseeritud hobuse sabajõhv.

Nimetatud kaheksa (!) ümarat väljalasketoru hakkavad müdisevaks orelikontserdiks tõlkima Veyronilt tuttava 8-liitrise nelja turboga W16-silindrilise monstroosse jõuallika väljalaskepuhanguid. Mootor arendab 1001 hj ja 1250 Nm. Bugatti kuulub Volkswagenile nagu ka Bentley, mis valmistab parajasti ette oma uut lipulaeva koodnime Grand all. Just selle või siis eelmise Arnage’iga hakkabki Bordeaux oma alust jagama.

Näha olev pilt on pärit ühelt Bugatti saadetud kutselt septembris toimuvale Frankfurti autonäitusele, kus on siis ehk ka võimalik Bordeaux’ majesteetlikku ilu päevavalguse käes klaasikese punaveini kõrvale nautida.