Disainerite ja inseneride esmaseks eesmärgiks oli säilitada ideeauto stiil. RCZ sõiduomaduste ja kvaliteedi osas võeti vastu väga ambitsioonikad eesmärgid, et tagada autole äärmiselt tugev ja ainult sellele omane identiteet. Ning konkureerida selliste tegijatega nagu näiteks Audi TT.

„Kompaktne 2+2 kupee läks tootmisesse eesmärgiga luua eksklusiivne, emotsioonidest tulvil auto, mis on suunatud moodsale, ülinõudlikule ja asjatundlikule kliendile," räägib ettevõte rõõmsalt. Nimetus RCZ sümboliseerib uue mudeli erilist kohta mudelivalikus, kuna tegemist on esimese Peugeot' sõiduautoga, mis ei kasuta oma nime keskmes ühte või kahte nulli.

RCZ-i proportsioonid (kõrgus 1,36 m), põhjalikult viimistletud kerekuju ja topeltkumerusega katus tagavad optimaalse aerodünaamika, millele annab oma panuse ka tagaspoiler, mis olenevalt sõidukiirusest oma asendit muudab. Lansseerimisel on RCZ saadaval kolme erineva, Euro 5 normidele vastava mootoriga: 1,6 THP 200 hj (6- käiguline manuaalkäigukast), 1,6 THP 156 hj (6-käiguline manuaal- või automaatkäigukast) ning 2,0 HDi 163 hj (6-käiguline manuaalkäigukast).

RCZ-i valmistatakse Austria väikelinnas Grazis asuvas väikearvuliste eksklusiivsete autode monteerimisele spetsialiseerunud tootmiskeskuses Magna Steyr. Vaid kaks aastat pärast ideeauto esitlust astub RCZ septembris 63. Frankfurti autonäitusel rahva ette. Eestis jõuab RCZ müügile 2010. a. kevadel.