Ägeda tormi ajal tuleks auto peatada tee servas mõnes lagedamas kohas, puudest võimalikult kaugel. Kõige kindlam on püsida autos, kuna see on äikesetormi ajal üks kõige ohutumatest kohtadest. Auto on nagu Faraday puur*, mis kaitseb teid elektrostaatilise välja eest - auto kere juhib laengu eemale, põhjustamata autole ega selles olevatele inimestele mingeid vigastusi.

Kui seisma ei ole võimalik jääda, tuleb sõitmise ajal olla eriti ettevaatlik. Eelkõige tuleb vähendada kiirust - see on esimene põhimõte, mida piiratud nähtavuse korral järgida. Samuti on oluline hoida eessõitva autoga piisavat pikivahet: vihma ajal sõites tuleb olla eesolevast autost nelja sekundi kaugusel, samas kui normaalsete ilmastikuolude korral piisab kahest sekundist.

Tormi ajal on kõige parem kasutada kiirteed ja maanteed. Väiksemad teed võivad olla äärmiselt ohtlikud, kuna vanad puud või nende suured oksad võivad olla teeserva lähedal ja võivad tugeva tuule käes murduda ning tee sulgeda. Sõita ei tohiks teel, mis on kogu laiuses vee all. Sellisel juhul tuleks kasutada ümbersõidu võimalust ja jätkata reisi mööda teist teed. Isegi näiliselt ohutu veevool võib auto muuta juhitamatuks ja tuua kaasa tõsiseid tagajärgi.

Samuti kujutavad endast ohtu teedel olevad suuremad lombid. Lombid on tavaliselt sügavamad, kui näivad - seetõttu tuleb lombist väga aeglaselt läbi sõita, et mitte tekitada lainetust. Kui vee tase lombis ulatub poole rattani, tuleb ümber pöörama. Šassii otsene kokkupuude veega võib olla üks põhjus, miks sõiduki elektrisüsteem saab märkimisväärseid kahjustusi. Peale selle võivad lombid sageli varjata suuri auke.

Olgugi, et ägedad tormid on tihti ootamatud, tuleks enne ettekavatsetud reisi hoolikalt jälgida ka ilmaennustust. Vihmase ilma korral on vahel parem reis edasi lükata ning kui siiski on vaja kindlasti sõita, tuleb võimalike ohtudega arvestada.

* Faraday puur on juhtivast materjalist kinnine kast või võre. Selgub nimelt, et mistahes niisuguse metallist kinnise puuri sees puudub elektriväli - kui sellele antakse laeng, siis kogunevad need puuri  välispinnale ja kompenseerivad puuri sees üksteist, kui aga väljastpoolt tuleval elektriväljal on plaan puuri tungida, siis puuri vabad laengud paigutuvad puuri pinnal ümber selliselt, et puuri sisemus jääks endiselt elektriväljast vabaks.