1971. a. ja 1972. a. Road Runneritele tuginev disain on vanale retrole lisanud futuristlikke tõmbeid ja moodsaid jooni, üritades originaali iseloomu sealjuures säilitada. Eriti kurja ja dramaatilise ilme annab auto ninale tumeda klaasiga kaetud tuledejoon, kust esilaternad tulevad alles siis ilmsiks, kui need sisse lülitada. Tuledega koos süttib samas ka Road Runneri logo.

Musklimehele kohaselt on masinal jõuline olek, mida rõhutavad ees 20- ja taga koguni 22-tollised punase joonega rehvid kandilistes rattakoobastes. Mootoriks sobib nii 5,7- kui 7-liitrine HEMI V8 koos kuuekäigulise käsi- või automaatkastiga. Jõuallika piisavaks jahutamiseks on auto esiotsa raiutud päris korralik tunnelisuu, mis meenutab haikala avatud lõugu. Kuum õhk väljub kapotti kakutud lõpuste vahelt.

Ka tagatuled omandavad oma joonise alles peale sisse lülitamist. Ahtris vastutavad agressiivsuse eest veel difuusor ja kaks väljalasketoru. Enamik katusest on klaasist, A-piilarid alumiiniumist. C-piilar teeb autole laia lindina tiiru peale ning kannab Road Runneri iseloomulikku katkendjoont. Värvivalikus on Curious Yellow ehk kummaline kollane ja Triple Black ehk kolmikmust.