Esiteks pannakse joonele Porsche Caymani tavaline käsikast ja kahe siduriga automaat PDK. Kumb on parem ja mis on mõlema eelised? Pähe saab PDK, mis on paberil tsipake kiirem, ent ringrajal ebamugav kasutada.

Teiseks purustatakse müüt, et autotootjad vassivad säästlike autode keskmise kütusekulu näitajatega. Nii Škoda Superbi, Volvo C30 kui Smart ForTwo ametlikest näitajatest erinesid Fifth Geari testi tulemused marginaalselt.

Kolmandaks asetatakse Audi A5 kabriolett vastamisi tema konkurendi BMW 3. seeria Cabrio näitajatega. Audi katus sõidab näiteks maha vaid 15 sekundiga BMW 22 vastu. Audi on BMWst odavam ning Johnny meelest ka baierlasest oluliselt kenam.

Tiff Needell istub Ferrari värskesse 599 HGTE'sse, aga mitte üksi. Temaga sõidab koos juba 79-aastane autospordilegend söör Stirling Moss isilikult! Moss paistab kõrvalistmel päris põnevil ja hirmunud, lubab enesele vandumist ja hoiab toolist kinni. Lõpuks märgib, et 599 HGTE on tema-aegsetest F1 autodest lõdvalt kiirem.

Mossi järel jätkatakse prominentidega ning üritatakse ühele teisele söörile, 1,95 m pikale sõudmistšempionile, neljakordsele olümpiamedalistile ja 10-kordsele maailma meistrile Matthew Pinsentile uus sisepõlemismootoriga sportsõiduk, kuhu ta ka kenasti sisse mahuks. Westfieldi taoline kolge ei mahtunud, Jason Plato abiga võeti ette mõned suuremad autod nagu Mercedes-Benz CL 63 AMG ja Maserati Grand Turismo S.

Pulli saab saate lõpuni, kuna Tom Ford ja Tiff Needell osalesid külgkorviga mootorrattaga - vene Uraliga - klassikaliste autode porisel kestvussõidul.

Startis Fifth Gear Web TV

Aga kus on Vicky Butler-Henderssoni kilkamisest pakatavad testilood? Tema tegutseb vähemalt seni hoopis uue asja - Fifth Gear Web TV tarvis autosid testides koos päris uue saatejuhi Grahamiga. Web TV avaosas testib Vicky Audi S4 328 hj Avanti, Graham noolib
tulevikuklassikuid, tuuakse ära hulk uudiseid automaailmast jpm.


Kahju, et seda nii kehva netikvaliteediga peab vaatama ja HD võimalust pole. Samas on see lahendatud just veebile omases analoogvõtmes (loe: lihtsalt, kiirelt ja kerge positiivse põlve otsas tegemise maiguga), kus ka heli pole suurem asi ja efektitsemisele aega ei raisata. Samas jääb rohkem hingamisruumi.

Mitteveebipõhise Fifth Geari värske episoodini jõuad fännisaidi Finalgear.com vahendusel.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena