Esiteks teeb iPhone koostööd meie maal veel tundmatut teenust  - autojagamist - pakkuva firmaga Zipcar: tellitud auto on võimalik avada ja käivitada telefoni ekraanile ilmuva virtuaalse juhtpuldi abil. Seda oleks tore saada teha ka päris enda autoga.

Navigatsiooniseadmeid tootev TomTom pakub iPhone'idele nii statiivi kui iPhone'i enda kaardisüsteemi kasutava aplikatsiooni. Automäng Asphalt on jõudnud juba viienda põlvkonnani. Saate istuda oma Audi R8's ja telefonis sama autoga virtuaalses tänavavõrgus pahandust teha.

Õige suuna leidmiseks on abiks uus kompassisüsteem, mis integreerib Google maps'i kaarditarkvara. Samuti saab digitaalset kompassi kuvada loomulikult ka traditsioonilise välimusega abivahendi pildina.

iPhone'i hääljuhtimine pakub autodesse enestesse sisse ehitatud süsteemidele aina suuremat konkurentsi. Eriti muidugi Microsofti Syncile, mida Ford on kasutama hakanud. Ega neid elektroonilisi abimehi ole kunagi küllalt ja tõesti - miks peavad need olema mööda autot laiali kui kõik saab ühte telefonilaadsesse seadmesse koondada ning alati ka endaga kaasa võtta?