Kena on näha Austraalia Top Geari uue osa kaadris kohalikku toodangut ringrajal kihutamas ja konkreetselt Elfin Streamliner'eid, mida valmistav ettevõte on Austraalias tegutsenud juba üle poole sajandi. MS8 sisaldab Corvette'i 5,7 V8 mootorit ning seda 1100 kg kaaluvat autot tehakse viimased neli aastat vaid sada tükki aastas.

Millega seda võrdlema hakatakse? Õnneks millegi endiselt kohalikuga - Elfini enda mudeliga T5 Clubman, mil Pontiaci 2-liitrine neljasilindriline turbomootor. Masina 780 kg liigutamiseks on 260 hj enam kui küllalt! Et neid mõlemaid maamuna üldisemasse konteksti kasta, tuuakse lõpuks välja ka Lotus 2-Eleven oma 680 kg ja 1,8-liitrise turbomootori 260 hobusega.

Kohalikuks kuulsuseks oli spordikoomik H. G. Nelsonit mängiv autospordihuviline nimega Greig Pickhaver, kel läks ringrajal suisa süda pahaks. Ning kes meenutas pesu- ja segumasinafirmat Lightburn, mis omal ajal Lõuna-Austraalias kummalisi Zeta-autosid koostas.

Kokkuvõttes on episood päris lõbus, ent üldiselt näib känguru-Top Gearil minevat sama moodi nagu esimesel aastalgi. Nimelt on teise hooaja 1. osa 689 000 vaatajast jäänud alles vaid 545 000. Avahooajal läks samuti ja lõpuosa vaatajaid oli vaid 435 000, mida on pea 22 miljoni elanikuga riigis briti Top Geari menu jälgedesse istutatud show kohta kuuldavasti vähe.

Selle ja eelmiste Top Gear Australia, aga ka Vene Top Geari, peagi taasalustava ema-Top Geari ning Fifth Geari episoodideni jõuad fännisaidi Finalgear.com vahendusel.