Russian Automotive Design otsustas niigi lahmaka Cayenne'i kere kupee vormi viia seda hoopis pikendades ja laiendades, mitte teljevahet vähendades, madaldades vms. esialgu pähe kippuval viisil. Kui vaadata pilti prototüübist ja joonisest, on karta, et valmiv produkt toorikule küll enam kuidagi ei sarnane.

Plastkiust kere meenutab rohkem paati vms, selle tagumine pool langeb otsustavalt asfaldi suunas, moodustades kupee tagaosast laia liuvälja. Jõuallikaks jääb tõenäoliselt Cayenne'i originaalmootor. Välimuses tehtavatest muudatustest piisab tähelepanu tekitamiseks küll. Auto ametlik esitlus on 2010. a.

Võibolla ei anna see eelpilk aga vene autodisainerite pingutustest Porsche maasturist uuesti kupeed teha (lisas ju mark tolle matsaka mudeli valikusse peale pikka ja puhast kupeesportautode perioodi) piisavalt aimu. Vene autodisainerite taaskerestamise tööde seas on ju häid näiteid küll - kasvõi elegantne BMW 6. seeria kupeele toetuv kaheukseline retro-Volga.