Sarja kodumanner pakub aga Audi meeletusele neli korda soodsama vastuse - Holden Sportwagon HSV Clubsport R8, mil 6,2-liitrine V8. Audi 426 kilowattile see austraallasest metsloom siiski vastu ei saa. Eks see sõna 'superauto' käib juba suus ebameeldiva ülenätsutaud klombina ringi, ent Audi RS6 Avant on tõesti super.

Kodumaise kuulsusena figureerib sel korral kaheksa olümpiamedaliga pärjatud ujuja Lisel Jones. Tema särtsaka esinemise järel otsustatakse järgi uurida, kui palju austraallasi mahub tegelikult ühte ametlikult 7-kohalisse Honda Odyssey'sse. Tuleb välja, et täpselt üks rohkem kui eestlasi Dacia Logan MCVsse.

Igavesele küsimusele Jumala olemasolust otsitakse vastust metodisti pastori käest, kes peab saama hakkama V8'ga varustatud kupeekastika jõulibistamisega! Driftimisega ka jätkatakse, painutades külg ees poognaid võtma limusiini, jäätiseputka ja - loomulikult - raskeveoki.

Lõpuetüüdis on analüüsitavaks subjektiks Kia Soul, mis on saatejuhtide sõnul üks õnnestunumaid katseid tavalise risttahuka kujuga auto ihaldusväärseks maskeerimisel. Ning kujutab endast tavaautonduse tulevikku...

Kokkuvõttes on Austraalia Top Geari teise hooaja neljas osa tasakaalustatud segu võimsusest ja asjalikkusest. Järgmises episoodis kipub asi aga päris hullumeelseks minema. Kõnealuse Top Gear Austraalia osani jõuad fännisaidi finalgear.com vahendusel.