Saabil on olemas oma fännkond, seda austatakse, aga ka kurdetakse identiteedi hõrenemise üle. Ega peale 1990. a. General Motorsi omandusse siirdumist ettevõttes midagi rabavat toimunud pole. Pigem on lastud vana rasva peal vaikselt edasi, teenimata kasumitki.

Nüüd on Saabi potentsiaalne ostjaskond nii kitsaks kahanenud, et on reaalne võimalus automargi kodumaalaste omandusse naasmiseks. Riik ega kohalikud investorid Saabi vastu huvi ei ole tundnud, küll aga äärmiselt erilisi ja ülikiireid superautosid tootev Koenigsegg.

Rootsi ajaleht Dagens Industri vahendab, et Koenigseggi poolt kokku aetud „väga rikaste inimeste" grupi suurimaks konkurendiks on Saabi omandamisel jäänud USA miljardär Ira Rennert. Reedel sai Saab kohalikult kohtult pankrotikaitsepikendust ning Koenigseggi juht pole veel midagi kindlat väita suutnud.

Kahtlemata meeldiks kõigile, kui Saab taas kenasti rootslastele läheks ning Koenigseggil on juba seda nii insenerlikku kui disainialast nõu, mida värskelt soetatava Saabiga jagada küllaga.