Ute'ide kultuur on Austraalias väga laialt levinud. Nende kastid saab loopida täis võimalikult palju kraami ja läbida väga pikki vahemaid ning võimalikult kiiresti. Austraalia on legendaarselt lame maa, kus asustus on hõre, nii et päris maasturit tarvis pole ja punkt A asub puktist B reeglina sadade miilide kaugusel. Just taolistes tingimustes ongi üks tugeva kängururauaga varustatud kupeekastikas parim liiklusvahend.

Austraalia Top Geari uues episoodis tähistatakse kodumandri ikooni suurt juubelit sellega, et valmistatakse kupeekastikad ka neile, kel tarvis rohkem kui vaid paar-kolm istekohta ning suur kast. Muutumismängu haaratakse Toyota Terrago luksmikrobuss ja sportkupee Honda Prelude.

Kupeekastikatega veiderdamise vahele mahub ka lugu Maserati GranTurismo GTS'ist, mis on Maserati viimase elegantse kupee võimsam, 4,7-liitrise V8 mootoriga versioon. 100 km/h saabub GTSil 4,9 sekundiga, mis teeb sest kiireima seeria-Maserati kui ebamaine ja ringrajaautolik MC12 kõrvale jätta. Tagaistmel šampanja klaas käes ja Stig roolis driftimist nautiv saatejuht oma lõbu igatahes varjata ei suuda.

Lisaks saadetakse uus saatejuht James Morrison autotrikikoolitusele, kuulatakse kohaliku kuulsuse, Vietnami juurtega koomik Ahn Do värvikaid sektše, nauditakse vana Chrysler Sigma reklaami ja pannakse proovile Volvo tagant otsasõidu välistamise süsteem City Safety. Järgmine episood on eetris juba nädala pärast ning seal võetakse ette pereautodeks maskeerunud muskelautod.