Ajakirja Autocar andmeil saatis Ferrari patendiametisse kuus erinevat versiooni elektri ja vedelkütuse koostöös saavutatavast nelikveolisest platvormist. Mõnel juhul on kasutusel ka kaks elektrimootorit - üks kummaski rattas - ning üks suur sisepõlemisjõuallikas.

Ferrari on siis lõpuks ometi hakanud ka roheliselt mõtlema? Autocari andmeil see siiski nii ei ole - elektrimootorite lisamisega soovitakse hoopis parandada Ferraride juhitavust ja stabiilsust. Kui mingi kütusesääst ka tekib, polevat see siiski ettevõttele primaarne.

Elektrimootorite abiga nelikveoni jõudmine on Ferrari sõnul lihtsam, odavam ning kergem kui mehhaaniline tee. Autod jäävad siiski tagaveolisteks ning juht saab vastavalt ilmastikutingimuste halvenemisele valida, kas lülitada sisse ka elektriline esirattavedu või mitte. Karta on, et koos kavandatava start/stop-süsteemiga muutuvad taolised uued Ferrarid kindlasti siiski ka kütusesäästlikemateks.