Toyota Prius reklaamib end miljoni inimesega
Prius siseneb turule juba kolmanda põlvkonnaga ning seda oli tarvis vääriliselt ja ülimalt mastaapselt tähistada. Olgugi, et Toyotale on asunud konkurentsi pakkuma juba meiegi turule jõudnud ning kõvasti soodsam Honda Insight, on Prius suutnud pika aja jooksul koguda arvestatava respektiläike, mis niisama ei tuhmu.
Jaapani režissööri taktikepi all loodud promoklipp nõudis enam kui 200 tantsija osalemist, kelle tegevust filmiti erinevates kostüümides pea kümme päeva. Digitaalse paljundamise tulemusena sai neist aga tervelt miljon inimmuruliblet, -meetilka, -puutükki, -vahtralehte, -liblikakest jms.
Vaata videost, milline näeb välja maailm, kus Toyota Prius on nende inimeste poolt esindatud loodusjõudude ees kummardusobjektiks tõusnud. Kahju, et säästlike autode pähe arendatakse endiselt kahe mootoriga sõidukeid. Õigem oleks võtta suund hoopis ökonoomsemate ja tõhusamate vesinikuautode või ükskõik, mille muu poole, mil propagandaväärtuse taga ka innovaatiline tehniline sisu.