Auto kurja pilguga ninas peitub viimase Golf GTI 2-liitrine turbomootor, millest on välja pigistatud 265 hobust. Need jõuavad esiratastesse kas kuuekäigulise käsikasti või kahe siduriga DSG vahendusel.

Tänu sellele on Scirocco suuteline 100 km/h alistama juba 6,4 sekundiga ning liikuma kiireminigi kui 250 km/h, kui vaid seda elektroonilist piirikut peal ei oleks. Taolise dünaamika ja sõidukiiruse juures hoiab Sciroccot vaos tavalisest madalam ja jäigem sportvedrustus ja elektrooniline XDS diferentsiaal.

Niigi seksikas Scirocco muutub eurooplaste jaoks alates sügisest veelgi magusamaks, mil R oma veelgi agressiivsema esibamperi jm. kosmeetiliste muudatustega edasimüüjate salongidesse jõuab. Tähelepanuta pole jäänud ka tagaots, kus sätendavad  kroomitud väljalasketurud. Tagatuled on tavapärasest tumedamad ning veljed kuni 19-tollised. Uudishimulikku pilku on põhjust heita ka interjööri.