250.000.- naela ehk umbes 4,5 miljonit krooni maksev Veritas võib meenutada küll veidi Mercedes McLaren SLR'i Sterling Moss'i erimudelit, ent tegelikult toetub see 1940ndail ilma teinud Veritase võistlusautodele. Saksamaa esimese F1 auto tootnud ettevõtte moodsaima mudeli tootmismaht on kavandatud 50 auto tarvis.

Veritas kaalub vaid 1170 kg, puuduvad igasugused kaasaegsed elektroonilised juhiabid ning kere on sel tõelisest sportautode materjalist - süsinikplastist. Esmakordselt saab seda autot väljaspool internetti ja alltoodud Top Geari segmenti näha suvel Inglismaal Hurlinghamis, kus Veritas RS III valitud seltskonnale välja pannakse.

Jõuallikateks saab valida BMW M5 võimsamaks vuntsitud 600 hj V10 või „vaid" 473 hobujõuni arendatud M3'e 4.0 V8. Esimesega saabub 100 km/h 3,2 sekundiga ning kiirendus jätkub 347 km/h'ni. V8 viib Veritase sajani 3,6 sekundiga ning selle jaks lõppeb „juba" 329 km/h juures.

Eest meenutab julge disainiga auto süvaveekala. Taga annavad kahtlemata tooni suured väljalasketorud, mis on paigutatud masina tagumiku peale, mitte alla. Esmapilgul ühekohalisena näivas autos on juhi kõrval olevate paneelide all tegelikult peidus koht kaassõitjalegi, kes taolisesse masinasse ballastiks istuda julgeb.

Vaata Top Geari lõiku, kus Veritas RS III pannakse kõrvuti Caterham R500'ga ning näidatakse, kuidas taoline peen saksa mänguasi sisu omandab. Ning loomulikult ka selleks, et kuulata, millist hirmuäratavat müra taoline lapik hõbenool oma ekstsentriliselt paigutatud summutitest välja köhib.